lauantai 31. tammikuuta 2009

Kalya on parasta maailmassa.

Olen selkeästi alkoholista vahvasti riippuvainen ihminen. Kaksi edellistä iltaa on mennyt kovasti juhliessa ja nyt istun töissä ja oloni on normaali vain ja ainoastaan siitä syystä, että kävin äsken kesken työpäivän juomassa kaksi tuoppia kaljaa.

Maksa saa tehdä työtään myös tänään, sille ainakin vaikuttaa. Vajaan tunnin päästä kuittaan itseni ulos duunista ja riennän kapakkaan. Tähän minulla varsinaisesti ei olisi varaa mutta vaikerran sitten vasta parin viikon päästä ja syön taas kuivamuonaa ja kiviä. Juomaksi tulen valitsemaan lämmintä vettä likaisesta lasista ja ehkäpä maksimoidakseni koko homman, työnnän tikkuja kynsieni alle.

Ei tässä merkinnässä nyt ole taas(kaan) mitään järjen häivääkään mutta ihan loppumetreille haluan jättää paljastuksen. Jos saisin valita tästä maailmasta ihan ketkä kaksi naista vaan yöllisiin iloitteluihin juuri sillä tavalla, valitsisin aivan ehdottomasti Nuun ja Kesiksen.

No niin. Heippa.

5 kommenttia:

  1. oooOOOO, ja me NIIN tultais! pitäiskö joskus muuten ottaa ohjelmistoon...?

    repesin ääneen tuolle sun parin viikon päiselle ahdingolle, ei kurjuudessa ole mitään jekkua jos sitä ei maksimoi.

    VastaaPoista
  2. Mä valitsisin mahdollisesti Angelina Jolien ja Angelina Jolien. Sitä ennen valitsen kuitenkin minttukaakaon. Cheers!

    VastaaPoista
  3. haha, kiitos valinnasta! :) ollaan me aika veijareita.

    VastaaPoista
  4. Mitä helvettiä?!? Mulla on hikka. Olin äsken myös Manalassa ja siellä oli aivan uskomattoman tylsää. Oon vaan niin vanha. :(

    VastaaPoista