maanantai 17. joulukuuta 2007

Liskopostitreffit.

Väsynyt hei. Silmäni ovat raskaat avata ja niihin kirvelee. Minua myös vähän oksettaa ja haukottelu tuntuu olevan ottanut aseman normaalilta hengittämiseltä. Viime yö oli niin levoton että olen tyytyväinen sen nyt ollessa ohitse. Näin kammottavaa unta jossa eräs teatterikollega napsahteli tyystin ja kaikki olivat vaarassa. Toivotaan nyt että ensi yönä ei enää tule liskoja, olen kyllästynyt tähän vähän väliä tapahtuvaan heräilyyn, se on raskasta sekä psyykelle että ruumiille.

Eilinen meni kotona eikä mitään raportoitavaa ole siitä. Eikä tässä nyt ole oikein muutenkaan raportoitavaa. Joulu on tulossa ja se aiheuttaa tietenkin omat hauskuutensa. Eilen tilasin nettikaupasta kolme lahjaa ja vasta tilausvahvistuksessa luki maaginen ”toimitusaika noin viikko.” Toivomme että posti on avoinna myös aattona.

Tänään on sitten aika lähteä suorittamaan jouluostoksia suureen kaupunkiin, onneksi ei tarvitse mennä yksin vaan seuraani liittyy kaunotar. En ole ihan varma että ovatkohan nämä peräti treffit. Minun puolestani toki. Onpahan ainakin hivenen erilaiset sellaiset jos ovat ollakseen. Mutta eipä tuosta sen enempää kun ei ole mitään kerrottavaa. Siirryn nyt suihkuun ja sitten nauttimaan lisää kahvia. Hyvää päivää sinulle. Minulle myös.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti