maanantai 9. maaliskuuta 2009

Mustan magian kuutonen

Huonosti nukutun yön jälkeen (pitääköhän minun sittenkin aikamatkata taaksepäin ja myöntää länsimaisen lääketieteen murskaava ylivoima versus ihminen?) on juuri oikea mielentila alkaa miettiä kuutta omituista pientä faktaa itsestään. Olen käsittääkseni tehnyt tämän joskus mutta katsotaan, josko vielä jostain saisi tiristettyä kuusi sattumanvaraisuutta teille luettavaksi.

Tässä vielä Nerikahin laittaman meemin viralliset säännöt:

Meemin säännöt:
1. Linkitä henkilö joka haastoi sinut.
2. Kirjoita säännöt blogiisi.
3. Kirjoita kuusi sattumanvaraista asiaa itsestäsi.
4. Haasta kuusi henkilöä postauksesi lopussa ja linkitä heidät.
5. Kerro kaikille haastamillesi henkilöille haasteesta ja jätä heille viesti heidän blogeihinsa.
6. Ilmoita haastajallesi, kun olet vastannut haasteeseen.

Ja nyt sitten mennään, onko sinulla suojavaatetus päälläsi? Laita.

1. Tunnen harvoin oikeaa onnellisuutta. Sen asemesta pyrin ruoskimaan ja mollaamaan itseäni, yleensä syyttä. En tiedä syytä moiseen käyttäytymiseen.

2. Minulla on erittäin surkea nimimuisti ja se aiheuttaa noloja tilanteita jatkuvasti. Olisi mukavaa osata työkavereiden nimet eikä kehitellä niille omia lempinimiä, nimiä joita ei voi käyttää ääneen.

3. Olen niin väsynyt, että en meinaa keksiä kuutta asiaa itsestäni. Otetaan latteuksia siis: Musiikki on minulle maailman tärkein asia ja olen sen suhteen välillä hyvinkin huumorintajuton.

4. Minussa virtaa aatelinen veri.

5. Haluaisin löytää elämääni sisältöä. Sisällöllä tarkoittanen tissejä.

6. Yksi ärsyttävimmistä asioista on, kun menee nukkumistarkoituksessa lukemaan illalla ja kirja loppuu eikä ole seuraavaa odottamassa. Näin kävi viimeksi eilen.

Ja ketähän tällaiseen nyt haastetaan? Liatia, Capri, Kesis, Nuu, Kiisseli, Kirmu. Joo, siinäpä melkoisen loistava mimmilauma. En jaksa linkittää muita kuin Liatian, eivätköhän nuo elämäni naiset käy täällä lukemassa kumminkin.

6 kommenttia:

  1. Kohta 5: viina on mulla auttanut tähän. Jenkkakahvat negative side effect.

    VastaaPoista
  2. Mulla on kans törkeen huono nimimuisti, joten oon kehittäny siihen jippoja. Esittäytymistilanteessa toistan aina sen jannun nimen ääneen, tyyliin "Frank? Hauska tutustua, Frank!", tai sitten liitän sen nimen johonkin rimmaavaan ominaisuuteen joka sillä tyypillä on (esim. Sikanenä-Susanna).

    Gnr. Sandels

    VastaaPoista
  3. Meitsi kuittaa.

    Mä kyllä tulin vähän suruisaksi tosta kohdasta 1. Sitten tulin kohtaan 5 ja aloin nauraa.

    Mutta silti. Jos jossain on tissilandia, mä kustannan sut sinne.

    VastaaPoista
  4. Luuletko, että multa irtoaa luovuutta ja mielenkiintoisia juttuja toisen kuusikon verran?
    Melko kovat odotukset :D

    VastaaPoista
  5. Capri: Mä taidan tietää missä on Tissilandia. Tai siis veikkailen ainakin. :D

    Kiisseli: Tottakai sulta irtoaa mielenkiintoisia juttuja, sähän voisit oikeastaan listata vaikka sata?

    VastaaPoista