tiistai 3. maaliskuuta 2009

Ei niin mitään, säälittävää siis.

Huomenta taas. Ei ole oikein mitään tapahtunut joten ei ole kerrottavaa. Sunnuntaina kävin kerran ulkona, hain pizzaa läheisestä pizzeriasta (4 täytettä 6,50€ kun on opiskelijakortti, teknisesti ottaen se on minulla hivenen arveluttavin keinoin) ja siinähän se sitten päivä menikin.

Eilen oli töissä aktiivinen päivä, purkua ja pystytystä, tavaroiden roudaamista ympäriinsä ja sellaista mukavaa tekemisen meininkiä. Sitten jäin kaatuvan elementin alle. ”Onneksi oli turvakengät” sanoivat, minä en sitä varsinaisesti pitänyt onnenkantamoisena, jalkapöydän päälle kun ei se turvaosio yletä. Ehkäpä turvakengät estivät jalkaterääni murskautumasta mutta jo kertaalleen murtuneen kohdan rusahtaessa, ei tuo paljoa hymyilyttänyt.

Parilla Ice Power-pussilla ja pienellä lepuuttamisella tuosta nyt kumminkin selvittiin, tänään aamulla huomasin kyynärpäässä olevan vekin ja kivistävän kankun. Missähän on kaikki hoitoviettiset naiset, kysynpähän vaan.

Eilen illalla Kiisseli tuli luokseni katsomaan The Officea ja nukkumaan, minun lähinnä valvoessa miltei koko yön. Tämän päivän työvuorosta on varmasti tulossa äärimmäisen tehokas.

Jätetäänpäs tämä merkintä nyt tähän, taidan ottaa aamupalaksi leipää ja katsoa lisää David Brentin toilailuja. Taikka sitten jotain muuta. Jos vaikka nukahtaisi.

Ai niin, laskurin mukaan yli 10000 klikkausta. Oho. Kiitos tästä huomionosoituksesta.

4 kommenttia:

  1. Mun sisäinen kanaemo on kai talviunilla kun en ymmärtänyt sääliä ja hoivata :DDD
    Kiitos majasta, kotona ollaan taas :)

    VastaaPoista
  2. Ei mulla mitään asiaa ole, mutta kello on vitusti ja mä kuuntelen tässä yhtä kappaletta, josta sä nyt vaan sattumalta tulit mieleen <3 Strange, isn´t it.

    VastaaPoista
  3. Kiisseli: Eipä mitään, ilo olla avuksi ja kiva kuulla, että pääsit kotiin. Onko siellä nyt sitten se kevät?

    Capri: AWWWW<3 Pitääköhän tässä alkaa kirkkoa varailla mahdollisesti? Tai ainakin iskeä silmää? No sen teen varuiksi.

    ;)

    VastaaPoista
  4. Mikä kevät? Mun ikkunassa satoi aamulla vettä ja harmaata on silmänkantamattomiin. Joku jekutti ja pahasti.

    VastaaPoista