sunnuntai 24. huhtikuuta 2011

Day 13 A song that is a guilty pleasure

Kaikkihan varmaankin muistavat Aku Ankan pahassa pinteessä kysymyksen ”rahat vai kolmipyörä?” ääressä. Eilen kysymys muotoutui minulle uusiksi, näin kesän ollessa tuloillaan kohti. Siispä kysymys tuntuu olevan minulle enemmän muotoa ”terassi vai moottoripyörä?” ja eilen valikoin pienessä krapulassani vaihtoehdoista ensimmäisen. Oli huomattavan mukavaa nähdä Pokeritähteä ja muita piiiitkästä aikaa ja tuli tehdyksi myös eräänlainen huomio kesken kaiken.

Ainakin minulle illan pituus on kahdeksan tuntia. Riippumatta aloitusajasta. Eilen mentiin terassille kahdelta ja kymmeneltä olin jo lompsottelemassa kotia kohti, monta rahaa köyhempänä mutta satoja nauruja rikkaampana. Josko tänään pääsisi sitten jo mopoilemaankin taas. Kelin ainakin pitäisi olla kohdallaan.

Sitten päivän valintaan. Ei tästä nyt oikein voi kirjoittaa mitään sellaista hyvää pohjustusta. Minulla on, kuten jo olen aiemmin asian paljastanut riisuutumistaiteilijan tavoin, fiksaatio ja tämä ”guilty pleasure” on tätä osastoa. Pitemmittä puheitta, iki-ihana Hayley Williams ja jotkut muut: Misery Business. Livevideo valikoitui lähinnä virallisen musiikkivideon huonouden ja tämän liven aloittavan rumpalin voimallisen työskentelyn johdosta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti