sunnuntai 14. syyskuuta 2008

Söin äsken pizzaa paljolla valkosipulilla.

Hei taas. Nyt on tullut aika laittaa pillit pussiin, pussi takakonttiin ja kontti kiinni. Viikonloppu on virallisesti ohitse.

Tänä viikonloppuna olen ollut perjantaina krapulassa koulussa ja sen jälkeen illan yksin kotona selvin päin, lauantaina koulussa oppimassa uusia asioita ja sen jälkeen työhaastattelussa, sen jälkeen juonut kaljaa kaverin luona Kampissa ja siirtynyt Alppilaan, juonut siellä lisää kaljaa ja muiden mennessä baariin, olen mennyt kotiin. Sunnuntaina olen mennyt ilman krapulaa kouluun, opiskellut ahkerasti koko päivän ja kotona katsonut elokuvaa.

Haluatko enemmän detaljeja?

Hyvä on, parista jutusta voin vähän raottaa. Miksi minulla oli perjantaina krapula? Torstaina kotimatkalla alkoi kovasti janottaa ja tiesin erään ystävättäreni olevan valmis alkoholipitoiseen iltaan. Siispä soitin hänelle (kunhan olin ensiksi sopinut hoitavani erään nimekkään suomalaisen yhtyeen keikan valot ensi viikolla) ja hän tuli tyköni.

Me sitten joimme kaljaa ja muotoilimme tekstiviestin erälle neidolle jonka olin tavannut Hemma Beastin keikalla. Päädyimme Looseen ja joimme enemmän kaljaa. Eräs Neito tuli sinne. Ystävättäreni ”salarakas” saapui myös paikalle. Olin salaa ylpeä, sillä olen esitellyt heidät toisilleen alun perin. Iltamme oli hauska ja mutkaton, yleensä 3 tuttua ja 1 tuntematon voi aiheuttaa toisenlaisen fiiliksen. Mutta siis, hauskaa oli ja hauskuutta kesti pitkään.

Seuraavana aamuna sitten heräsin Neidon herätyskelloon (ei, emme tehneet seksiä. Miksi aina ajattelet niin?) ja toivotin hänelle turvallista matkaa. Sovimme tapaavamme tunnin kuluttua ja näin teimme. Kun lähdin kotoa, tajusin olevani vielä mahdollisesti humalassa. Söimme maittavan aamupalan Cafe Redissä ja sitten menin kotiin valmistautumaan rankkaan kouluiltapäivään.

En jaksa taputella näppäimistöä nyt enempää joten: Olin perjantain selvin päin kotona. Kaikki muut lähtivät radalle. Lauantaina oli koulun jälkeen työhaastattelu joka meni hyvin, huomenna saan tietää tuloksen. Näin myös lauantaina kun kaksi rantojen miestä tappeli nyrkein. Ei ollut bumfights-porukka kuvaamassa.

Nyt katson läksyksi saadun elokuvatehtävän loppuun ja sitten ehkä koetan kirjoittaa siitä sen raportin joka pitää kirjoittaa. Voi olla, että se jää huomiselle. Ehkä pyykkäänkin nyt. En tiedä. ÄLÄ!

2 kommenttia: