maanantai 19. marraskuuta 2007

Sanoista, taidosta ja ruusuista.

hyvää huomenta, vetreä silmäpari siellä! Mitenkäs on aamu alkanut? Minun aamuni on ollut hyvinkin tapahtumaköyhä, vaan eipä vapaapäivältä tarvitse tapahtumia odotellakaan. Viikonloppuna tapahtunutta? No, hyvä on. Sen lisäksi että debatoin musiikista olin myös selvinpäin koko viikonlopun. Kokemus oli outo ja harrastepiirissä minulle naurettiin. Vaan niinpä elämälleni nauretaan muutoinkin.

Sovin myös erään tapaamisen loppuviikolle, torstaille, jos ollaan ihan tarkkoja. Tätä tapaamista odotan kovin innolla. Olen aina viihtynyt seurassa jossa sanailu on olennainen osa ja tapa kommunikoida. Torstain henkilö on verbaalisesti lahjakkain ihminen jonka olen koskaan tavannut. Torstaina on myös erään suosikkiyhtyeeni uuden levyn ennakkokuuntelutilaisuus. Torstaita odotellessa siis.

Eilen illalla oli taas vuorossa einehtiminen kaveripariskunnan luona. Koko neljän hengen joukkiomme keräännyimme yhden pöydän ääreen ja söimme erittäin herkullista kasvisruokaa. Ruokailun jälkeen oli aika siirtyä olohuoneeseen ja katsoa ensimmäinen kolmannes mielenkiintoisesta kauhusarjasta Rose Red. Stephen Kingin teksti on aina toimivaa, ja vaikka tämä oli nyt tv-elokuvaksi tehty, se ei haitannut. Ainoa asia mikä hivenen haittasi oli väsymys. Meinasin nukahtaa kahdesti sohvalle tuon puolitoistatuntisen aikana.

Mutta siinäpä viikonloppu, nyt nautin kahvini loppuun ja suunnittelen päivälle sotasuunnitelmia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti