tiistai 10. kesäkuuta 2008

Nautiskelen humpasta.

Päänsärkyjen ritarihuoneelta hei. Eilinen meni aivan omalla painollaan kotona, poistuin kertaalleen käydäkseni kaupassa. Unohdin ostaa maitoa joten nyt on aivan erityisen hyvä päänsärky. Onhan edellisestä kahviannoksesta aikaa jo… tuota… sunnuntaina lentokoneessa juotu (nyt on tiistai toim.huom.) joten jonkin verran. Tänään herättyäni massiivisten 9 tunnin yöunien jälkeen olikin pakko käydä ostamassa kaupasta maitoa ja kahvin viekoitteleva tuoksu leijuu pitkin bunkkeriani seireenien laulun tavoin.

Koska vapaapäivänäni tuntuukin satavan vettä, en oikein keksi mitään tekemistä. Voisin ehkä katsoa elokuvan ja syödä hilloleipiä. Eilen katsoin Blade Runnerin pitkästä aikaa. On se aina vain yhtä hyvä leffa. Nukahtelin kyllä taas kesken kaiken.

Mitäs muuta tänään? Voisin vaikka vähän siivoilla, heitellä jääkaapista tavaroita mielivaltaisesti roskikseen ja illalla käydä katsomassa Incubusta. Juu, se kuulostaa ihan kivalle suunnitelmalle.

Nyt vaikuttaa kovasti sille, ettei minulla ole mitään asiaa. Ajatusten Suuri Huone on hiljainen ja vailla mitään hyviä oivalluksia, oikeammin vielä vailla edes huonoja ideoita. Tästä tulee tynkämerkintä, vaan niinhän se on yleensä elämässäkin ollut tapana. Tynkäjutuiksi jäävät kaikki aloitetut asiat.

Täältä tähän.

Kauraa.

3 kommenttia:

  1. nukahteletko sä edes kätevästi eri kohdissa, niin että voit väittää nähneesi sen kokonaan nukuttuasi sen läpi esim. kolmesti?

    sanavahvistus on lukihäiräisen tumman gootin irkkinikki: drkgoti

    VastaaPoista
  2. Kyllä mä joudun aika paljon kelailemaan aina taaksepäin elokuvia. Yllätin äsken itseni katsomalla kerralla The Long Kiss Goodnightin. Samuel L. Jackson on kyllä melkoinen kovis.

    VastaaPoista
  3. oo, mä oon kerran nähnyt unta, että olin geena long kiss goodnightissa, paitsi että mun naama oli paremmin muodostunut, ja hyppäsin ylös sieltää jäävedestä minne sitä puolataan ja TAPOIN KAIKKI! haaahhahhaha!! HAAHAA!

    VastaaPoista