perjantai 12. joulukuuta 2008

Sairastuvalta ei oikein mitään uutta.

Minulla on tylsää. Onneksi lääkärin kirjoittamat antibiootit alkavat vähitellen jeesata eikä minun tarvitse kerätä voimia ja rohkeutta sängynreunalla istuen joka ikinen kerta kun nielaisen. Sattuu tuo nielaiseminen siis edelleenkin kovaa mutta enää minun ei tarvitse:

1) pusertaa käsiäni nyrkkiin
2) nostaa leukaa ylös
3) Puhaltaa keuhkoista ilma pois
4) sulkea silmiä
5) jännittää käsieni kaikkia lihaksia samalla kun kynnet suunnilleen pureutuvat kämmenlihaani

aina nielaistessani.

Haluankin kiittää Alexander Flemingiä keksinnöstään ja vaikka olen aina aika empien suhtautunut (ja suoraviivaisesti oikeastaan aina kieltäytynyt) antibioottikuureihin, täytyy myöntää, että tällä kertaa se on paikallaan. Tulee muuten selvä viikonloppu juuri sellaiseen kohtaan kun olisi työpaikan ja koululuokan pikkujoulut. No, onhan se hyvä välillä maksaakin säästellä. Tai ainakin olisi. Ei, kyllä minä pysyn neljän seinän sisällä visusti vaikka olo paranisi nyt jotenkin kummallisesti. Tai koulussa pitäisi istua tämä viikonloppu mutta katsotaan sitä nyt sitten, huomenna voisin mennä ainakin kun tehtävänantona on Kiasman näyttelyyn tutustuminen ja siitä vajaan sivun mittaisen raportin kirjoittaminen.

Minun tekisi mieleni kuulla Tsaikovskin Alkusoitto 1812 kovalla volyymilla, en oikein itsekään tiedä miksi. Näinhän muuten teenkin ja koska olen kaikin puolin mukava (ja äärimmäisen komea *vink vink*), haluan jakaa tämän ilon teidän kaikkien kanssa. Tässä siis linkki juuri siihen versioon jota tarkoitin, vasket kun soivat ja resonoivat oikein, niin Mieroa viedään aivan täysillä.

No niin, siinähän sitä olikin varmasti tarpeeksi taas merkkejä taputeltuna ja tiputeltuina pitkin lattiaa. Harkitsen uutta kylmää vesilasillista. Good day!

edit: Niin siis kyseessä ei ole versio Alkusoitosta vaan kohta jossa vaskipuhaltimet soivat tulipunaisiksi puhkuttuina. Sekoilen täällä yksin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti