torstai 4. joulukuuta 2008

Järki lähtee vissiin kohta.

Hei vain! Olin eilen kotona koko päivän työpäivän jälkeen, pyykkäsin kuin jalopeura ja harkitsin blogin päivittämistä. En sitten jaksanut päivittää.

Tänään aamulla sain Valvojalta tekstiviestin jonka sisältöä en rupea tässä sen enempiä availemaan mutta sanotaan näin, että aika tiukkaa tekstiä tuli. Otan opiksi.

Tällä hetkellä istun töissä ja en tee töitä. Minä kirjoitan nyt blogia. En siis työskentele. Onneksi sain sälytettyä työtehtäväni toiselle henkilölle ja hän tuolla istuu "lauteilla" ja ajaa tilanteita hyvään tahtiin. Narskuukohan minun hampaani?

Mikä minua oikein vaivaa?

On aika tylsää tällä hetkellä joten taidan kirjoittaa tässä lennossa runon ja olla paikkailematta sitä yhtään. Annetaan aiheeksi vaikka... ööh... vaikka... mikä olisi hyvä aihe? Olisiko rakkaus hyvä ja perinteinen aihe? Olisihan se. Minulla ei vain ole mitään kokemuspiiriä asiasta mutta kokeillaan. Nyt lähtee.

Sydän poukkoilee kun näen sinut
Erotan piirteesi jo kaukaa
"Sinun pitää valita minut!"
Ei kai pitäisi kirkossa huutaa

Pidätän hengitystäni kunnes sanot
ne ikuisesti soivat taikasanat
Ja vuotta myöhemmin pyydät ja anot
pyyhi palvelijoiden verivanat

Siispä asetan kruunun päähäni
otan mopin ja puhdistusaineen
Luuttuan lattian kuten on määräni
ja lopetan runon alla suorituspaineen.


Eikö ollutkin vekkuli runo? Taitaa vähän naurattaa? Nauretaan yhdessä, jooko? Nauretaan niin kauan kunnes tulee ydinräjähdys! Joo!

Hah

hahaaa

hahaaahaahaa KAIKKI MUKAAN!

HAHAHAAA

HAHHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHA

HAAHHAHAHAAHHAHAAHHAHAHAHAHAHAHA


5 kommenttia:

  1. Pelottavaa. Ehkä herra Lamalta irtoaa sullekin jaettavaksi jotain rauhoittavia sanoja tänään. Mun lahjatkin on kadoksissa tai en vaan osaa.

    VastaaPoista
  2. Kukas se herra Lama on? Lama oli muuten ihan mielettömän kova pari vuotta sitten Provinssissa comeback-keikalla. Ollapa nuori ja kapinallinen taas.

    Miten niin et osaa? Luulisi Brysselissä osattavan copy/paste-toiminnot.

    Kesis: Eikö ollutkin kova kliimaksi? Vähän alkaa vissiin vaikuttaa katkonaiset unet ja niiden kompensoiminen liialla kahvilla. Mulla oli kyllä hauskaa kirjoittaessa.

    VastaaPoista
  3. mustakin oli kova! ei siis saa aliarvioida naurun voimaa.

    VastaaPoista