maanantai 6. lokakuuta 2008

Sanoja.

Joskus on tosi vaikeata löytää oikeita sanoja. Edellisessä merkinnässäni niitä ei ollut juuri yhtään. Pahoittelen siis nyt julkisesti ajattelemattomuuttani ja huonoa mieltä jonka olen aiheuttanut. Kesäminkki sivalsi oikeutetusti ja olen hänen kanssaan hyvin samaa mieltä.

Joskus on tosi vaikeata löytää myöskin sanoja kun joku ystävä on päätynyt lopulliseen ratkaisuun. Näin oli käynyt eilen ja kuulin siitä tänään. Mitäpä muuta voisin sanoa kuin ”kepeät mullat”? En oikein mitään.

Yhdentoista tunnin työpäivän jälkeen on hyvin vaikea löytää ylipäänsä mitään sanoja. Uusia haavoja syntyi ja oli todellinen tekemisen meininki päällä. Minä todella paljon nautin uudesta työstäni.

Noin, ei tässä nyt oikein mitään synny joten menen hakemaan lisää maitoa. Palaillaan.

5 kommenttia:

  1. Apologia on muuten näköjään ihan oikea sana, en tiennytkään. Tällä ei nyt (tällä kertaa) kumminkaan viitattu Sokrateen puolustuspuheeseen taikka kristilliseen meininkiin. Seuraavalla kerralla osaan käyttää tätä sanaa oikein.

    VastaaPoista
  2. Mutta silti saat sympatiaa synkkänä päivänä. Apologia ja empatia ovat kovin käyttökelpoisia sanoja.

    VastaaPoista
  3. Mitäs mies tietää? Itse hukun töihin ja remonttiin/muuttoon. Mä olen nyt ollut tästä johtuen huono blogienlukija, joten mä varmaan vietän tämän päivän lukien sun meinikejäsi, niin olen taas perällä maailmasta :)

    VastaaPoista
  4. No eipä tässä oikein mitään erikoista, aika menee töissä kummastellessa ja sitten näköjään baareissa istuessa. Onko remppa jo kohta valmis?

    VastaaPoista