tiistai 7. heinäkuuta 2009

Violet Skies

No kirjoitetaan nyt sitten kun teillä kaikilla on ollut niin kova ikävä. Minun pitäisi imuroida. Sen sijaan aionkin lämmittää viikonlopusta jäänyttä soijarouhekastiketta ja eilen keittämiäni uusia perunoita. Sitten aion syödä ne. Sitten ehkä siirrän tiskaamisen huomiselle. Siirrän näköjään pakkaamisen torstaille.

Molemmat mp3-soittimet ovat latauksessa, kaiuttimet syytävät linjaansa kammottavasti rauhoittanutta In This Momentia bunkkerin seinien heijastettavaksi ja minulla on tylsää.

Olen viettänyt aikaani tänään huomattavan paljon seikkaillen Wikipediassa, lukien mm. erinäisistä uskonsuuntauksista, okkultismista, suomalaisesta kirjallisuudesta ja sen sellaisesta. Minulla on pieni ongelma tatuointisuunnitelmani kanssa ja talouden kanssa suurempi. Aion silti syksyllä mennä penkkiin istumaan, jos vain mitenkään talous antaa myöten, niin pitkään tätä on nyt jo siirretty. Ehkä täytyykin antaa tatuoijalle vapaat kädet ongelmakohdan suhteen ja katsellaan sitten mitä tuleman pitää. Ja että pitääkö rasteroida mustalla jälkikäteen.

***

No nyt minä jo sitten syön tätä kastiketta ja perunaa. On kyllä aika hyvää, taas.

***

On mukavaa päästä Pirpanan kanssa käymään Lähi-idässä, toivottavasti kelit vain ovat puolellamme. Ei tästä nyt oikein meinaa muodostua mitään merkintää. Taidan mennä savukkeelle ja sitten jatkaa päämäärätöntä olemista (sekä elämässä että) internetissä. Internet kuuluisi muuten kirjoittaa isolla, ihan kuin muutkin paikannimet. Hassua.

3 kommenttia:

  1. haha, muutkin paikannimet :D mulla on kanssa duunissa niin tylsää, että alan kohta viillellä post-iteillä itseäni naamaan.

    mulla on ihan saatanallinen tatskakuume myös. niin paljon ideoita ja niin vähän rahaa. miksi, kysynkin.

    VastaaPoista
  2. Aattelitko 56:tä tähteä naamaan? Sillai belgialaisittain? Kyllä se tatskaaja ongelmakohdat ratkasee ;)
    Kotihuudeilla olo on ankeaa :S

    VastaaPoista
  3. Se on yksi mahdollisuus. Ehkä otan myös pentatonisen asteikon yläselkään ja jotain villejä rytmimerkkejä alaselkään.

    VastaaPoista